Bestellen – Bezorgen

Zijn de sieraden op voorraad?
Alle sieraden die getoond worden op de website worden binnen 3-5 werkdagen gemaakt en opgestuurd. Tenzij anders vermeld wordt bij het betreffende sieraad. Mocht een artikel niet leverbaar zijn binnen deze 5 werkdagen, dan ontvang je hiervan z.s.m. bericht. Weet dat de sieraden in beperkte oplage worden gemaakt. Heb je iets snel nodig i.v.m. cadeau, laat me dit dan weten. Dan kijk ik wat ik voor je kan doen.

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Bij de leveringsopties kun je kiezen uit

Brievenbuspakje                                      1 – 2 werkdagen (PostNL bezorgt alleen van dinsdag t/m zaterdag)
Ophalen bij atelier in Gameren            Lemontwist neemt contact met je op om een afspraak te maken.

Bij verzenden per post zijn we afhankelijk van PostNL.

Bestellingen gedaan voor 18:00 uur en betaald met iDEAL worden binnen 3-5 werkdagen bezorgd.

Wat moet ik doen als mijn bestelling niet aangekomen is?
Zodra je bestelling is aangeboden bij PostNL, ontvang je bericht. Mocht je binnen 2 werkdagen na verzending niets hebben ontvangen, stuur ons dan een e-mail en dan kijken wij via Track & Trace waar je pakket zich op dat moment bevindt.

Hoeveel verzendkosten betaal ik?

Nederland
Brievenbuspakje PostNL € 4,50
Afhalen atelier Gratis
Gratis verzending vanaf € 40,00*

*gratis verzending voor bestellingen vanaf € 40,- naar een adres in Nederland.

Kan ik mijn bestelling op een ander adres (dan het factuuradres) laten leveren?
Ja dat kan. Je kunt een ander afleveradres invullen dan je factuur adres of je eigen (huis)adres. Je kan je bestelling bijvoorbeeld op je werk laten afleveren of direct als cadeau op het adres van de gelukkige ontvanger. Je bestelling wordt altijd als cadeautje ingepakt. Mocht je een jarige willen verrassen, laat dit dan weten, dan doen we er een persoonlijk kaartje voor de ontvanger bij!

Kan ik mijn bestelling ook op komen halen?
Ja dat kan! Kies tijdens de bestelling voor afhalen en je betaalt geen verzendkosten. Er wordt contact met je opgenomen om een afspraak te maken.

Verzend Lemontwist ook naar het buitenland?
Wil je je bestelling buiten Nederland laten bezorgen? Neem dan s.v.p. even contact op zodat Lemontwist de juiste verzendkosten voor je kan berekenen. Kies tijdens je bestelling voor overmaken. Lemontwist stuurt je de factuur. Na overmaken wordt je bestelling dan z.s.m. verstuurd.

Ruilen – Retourneren

Kan ik een product ruilen of retourneren?
Mocht je onverhoopt niet blij zijn met je aankoop, dan kan je het product binnen een periode van 14 dagen retour sturen. De retourzending dient z.s.m. en in ieder geval binnen 7 dagen te zijn aangemeld via info@lemontwist.nl
De product(en) moeten compleet en ongedragen zijn en in de originele verpakking worden geretourneerd. Stuur hiervoor een e-mail naar info@ lemontwist.nl en geef duidelijk aan welk product je terug wilt sturen. Geef hierbij ook aan of je het wilt ruilen voor een ander product of liever je geld terug wilt ontvangen.

De kosten voor de retourzending zijn voor rekening van de klant. Zodra wij het geretourneerde product hebben ontvangen en gecontroleerd, krijg je zo spoedig mogelijk het aankoopbedrag terug. Het is raadzaam om bij duurdere producten het verzekerd te retourneren, want kapot retour geleverde producten worden niet vergoed.

Wat moet ik doen als een product beschadigd geleverd wordt?
Mocht er tijdens verzenden iets zijn gebeurd met je pakket en het product is kapot of beschadigd aangekomen, stuur ons dan even een mailtje met een foto van de schade en we gaan het direct voor je oplossen. Mail naar info@lemontwist.nl.

 

Klik hier voor de Algemene Voorwaarden

Klik hier voor de Privacyverklaring